Повернення товару належної якості протягом 14 днів
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений чек, який підтверджує оплату;
- виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Повернення товару через службу кур'єрської доставки:
- Узгодьте відправку
- Зв'яжіться з нами для узгодження обміну/повернення - (067) 183 02 88. Менеджер дасть дані, куди відправляти товар.
- Надішліть нам товар
- Товар, що підлягає поверненню, підготуйте до відправки кур'єрською службою. Оплата за доставку товару здійснюється відправником (Покупцем).
- Повідомте нам, що Ви здійснили повернення
- Зв'яжіться з нами по телефону (067) 183 02 88. Повідомте номер експрес-накладної кур'єрської служби, та дані картки у разі повернення.
- Очікуйте повернення грошей або обмін товару
- Співробітник відділу якості оцінить товар на предмет експлуатації. Якщо товар відноситься до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати діагностики товару в умовах сервісного центру, уповноваженого виробником.
- Обмін товару відбувається протягом 3 робочих днів з моменту отримання посилки складом.
- Повернення грошей здійсюнється протягом 7 банківських днів на картку з моменту отримання посилки складом.